۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۶۹۲۰۷
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در گفت وگو با رسا:

انقلابی‌گری منافاتی با توسعه و پیشرفت ندارد| دست برداشتن از استقلال راه حل مشکلات کشور نیست

نماینده خبرگان با بیان این که انقلابی‌گری منافاتی با توسعه و پیشرفت ندارد، گفت: هیچگاه نمی‌توان انقلاب و استقلال را فدای توسعه کشور کرد، چرا که این کار بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور می‌افزاید.
امان الله علیمرادی

حجت الاسلام والمسلمین امانالله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ برخی از انقلاب خسته شدهاند ولی آن خستگی را به مردم نسبت میدهند.

وی افزود: هدف این افراد از طرح این قبیل مسائل آن است که مشکلات اقتصادی و اجتماعی را که حل آنها در جای خود اهمیت بسیار زیادی دارد، به عنوان عامل خستگی مردم از انقلاب معرفی کنند و راهکار آن را نیز تعامل با غرب برای رونق اقتصادی می دانند.

استاد حوزه و دانشگاه قرار دادن روحیه انقلابیگری و آرمان خواهی در برابر توسعه و پیشرفت را یکی دیگر از اهداف این افراد دانست و اظهار داشت: بدون شک انقلابیگری و آرمانخواهی هیچ منافاتی با توسعه و پیشرفت ندارد بلکه راه تعامل با غرب را بر اساس عزت و استقلال باز میکند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: هیچگاه نمیتوان انقلاب و استقلال را فدای توسعه کشور کرد، چرا که این کار مشکلی اساسی است و بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور میافزاید.

وی تصریح کرد: دشمن بر اساس نظریه «فشار و تحریم از بیرون، انقلاب از درون»، در تلاش است تا از یک سو تحریمهای حداکثری را با هدف ایجاد نارضایتی عمومی در کشور اعمال کند و از سوی دیگر به کمک فضای مجازی، رسانههای گروهی و اتحاد گروههای مخالف نظام در داخل و خارج از کشور مردم را به بهانههای مختلف به خیابانها بکشاند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران امید دارند با راهاندازی مجدد حرکاتی مانند فتنه 88 بتوانند در مذاکرات سیاسی امتیاز دلخواه خود را دریافت کنند.

وی افزود: در چنین شرایطی مقابله عقلانی با دشمن، تکیه عملی بر اقتصاد مقاومتی، مبارزه با واردات کالاهای غیر ضروری، مبارزه با مصرف بالای انرژی مانند آب و برق، مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ضروریات است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رعایت موارد ذکر شده منجر به ایجاد اشتغال در جامعه خواهد شد، از این رو راهکار مناسبی در مبارزه با دشمن و جلب رضایت عمومی به شمار میآید.

وی با اشاره به ضرورت وحدت میان مسؤولان کشور، اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد به دلیل رویکرد انتخاباتی، همه مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، اهداف ملی و نظام را به عنوان امری فرعی تلقی میکنند.  

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: چنین رویکردی علاوه بر آن که توانمندی افراد را کاهش میدهد، موجب دو قطبی سازی سیاست و حاکمیت شده و دو دستگی جامعه سیاسی را به دنبال خواهد داشت./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات